چطوری میشه

چگونه وبلاگ شرکتی خود را برای شما کارآمد کنید، به علاوه تم های وردپرس برای کمک

چگونه وبلاگ شرکتی خود را برای شما کارآمد کنید، به علاوه تم های وردپرس برای کمک

در فرهنگ لغت من، “شرکتی” به معنای خسته کننده است و وبلاگ شرکتی به معنای وبلاگ خسته کننده است. پس از همه، یک شرکت همه چیز در مورد سود، امور مالی، برنامه های تجاری و گزارش های سالانه است. مطالب خیلی جالبی برای خواندن نیست.

اما به عنوان یک نویسنده در فضای وردپرس، من دائماً به دنبال وب سایت های جالب هستم. و وقتی با تعدادی از وبلاگ های شرکتی مواجه می شوم، متوجه می شوم که برخی از شرکت ها از وبلاگ های خود به روش های مختلف استفاده خوبی می کنند. آنها با هر نوع ذینفعی ارتباط برقرار می کنند، بدون اینکه زیاد تبلیغاتی شوند. آنها به سرمایه گذاران، کارمندان، مشتریان، تامین کنندگان و بسیاری از نگرانی های اجتماعی می پردازند. و اکنون می بینم که وبلاگ های شرکتی می توانند ابزار عالی برای پیشبرد اهداف شرکت باشند. در این پست، می‌خواهم آنچه را که درباره وبلاگ‌های شرکتی آموخته‌ام با خوانندگان به اشتراک بگذارم.

معمولا، خوانندگان به طور فعال وبلاگ شرکتی را جستجو نمی کنند، بنابراین ارائه پیوند به صفحه وبلاگ در وب سایت شرکت مهم است. یا، اگر شرکت تعدادی وبلاگ دارد، می‌تواند یک صفحه فرود مشترک برای همه آنها ایجاد کند، مانند مورد دل.

da86daafd988d986d987 d988d8a8d984d8a7daaf d8b4d8b1daa9d8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d985d8a7 daa9d8a7d8b1d8a2d985 6699c3842614a

اول و مهمتر از همه، خوب است که محتوای وبلاگ با اهداف شرکت ارتباط داشته باشد. شرکت ها و کسب و کارها البته می توانند به محتوا فراتر از محصولات و خدمات خود نگاه کنند. اما در عین حال، آنها باید همیشه هدف وبلاگ خود را در کانون توجه قرار دهند، اهداف تعیین کنند و سعی کنند نقطه شیرین بین تمرکز محصول و تمرکز افراد را پیدا کنند. ممکن است برای تعیین اهداف، شناسایی مخاطبان هدف و طراحی محتوای متناسب با ترجیحات مخاطب، به مقدار کافی تحقیقات بازاریابی نیاز باشد. اما سود بلندمدت می تواند افزایش ترافیک و سرنخ های جدید باشد.

نکات ساده برای استفاده از وبلاگ شرکتی خود

در اینجا برخی از راه‌های استفاده از وبلاگ شرکتی آورده شده است.

1. اطلاعات را به صورت شفاف به اشتراک بگذارید

این باعث ایجاد اعتماد با هر شخصی که با شرکت معامله می کند. وقتی مردم شما را بهتر می شناسند، تمایل بیشتری به برخورد با شما دارند.

این ایده خوبی نیست که یک وبلاگ شرکتی فقط یک نویسنده داشته باشد. درعوض، از کارکنان، از همه افراد درگیر در سازمان – از مدیر اجرایی گرفته تا جدیدترین کارآموز نوجوان، بینش بگیرید. به این ترتیب می‌توانید دیدگاه‌های مختلف را بشناسید و اعتبار بیشتری داشته باشید. جزئیات نویسنده پست را به اشتراک بگذارید تا خوانندگان بتوانند زمینه محتوا را بهتر درک کنند.

2. فلسفه شرکت

را توضیح دهید

بنابراین خوانندگان متوجه می شوند که چه چیزی شما را به عنوان یک سازمان هدایت می کند و چه چیزی به شما انگیزه می دهد. منشاء شرکت، داستان رشد آن، سال ها پیش چگونه بوده است، چه عواملی فلسفه آن را شکل داده است، همگی می توانند خواندنی الهام بخش باشند. این به ایجاد آگاهی برای شرکت، محصولات، خدمات و نام تجاری آن کمک می کند.

3. مشارکت شرکت در جامعه را برجسته کنید

به خوانندگان نشان دهید که چگونه شرکت در حال انجام مسئولیت های اجتماعی خود است. مشارکت شرکت در توسعه جامعه محلی، فعالیت های فرهنگی، رویدادهای ورزشی را برجسته کنید یا توضیح دهید که چگونه تحقیقات/محصول/خدمات شرکت می تواند زندگی مردم عادی را بهبود بخشد. با گذشت زمان، به عنوان یک شرکت با قلب شهرت پیدا خواهید کرد.

وب‌سایت کوکاکولا تقریباً در هر نقطه‌ای در مورد چگونگی یک وبلاگ شرکتی امتیاز می‌گیرد. این محتوا سنگین است، اما به خوبی سازماندهی شده است. ارزش های شرکتی شرکت با برجسته کردن تعامل شرکت با افراد واقعی به منصه ظهور می رسد. و وبلاگ به شعار خود وفادار می ماند – جهان را تازه می کند، یک داستان در یک زمان.

4. مزایای یک محصول یا خدمات را توضیح دهید

در حالی که وب‌سایت شرکت شما می‌تواند محصولات و خدمات را به نمایش بگذارد، وبلاگ شرکت می‌تواند آنها را به روشی شخصی‌تر برای کاربران توضیح دهد. بدون تبلیغات زیاد، می‌توانید مشتریان را از محصولات جدید مطلع کنید و توضیح دهید که آیا برای آنها مناسب است یا خیر. نمونه هایی از نحوه استفاده از آنها توسط دیگران، نکاتی برای مراقبت از محصولات، نحوه انجام تعمیرات جزئی – همه این اطلاعات می تواند برای مشتریان مفید باشد. بخش سؤالات متداول در وبلاگ شما می‌تواند سؤالات معمولی را که ممکن است در ذهن خواننده ایجاد شود توضیح دهد.

5. برای از بین بردن تصورات منفی یا پرداختن به یک مسئله فوری

اگر اطلاعات نامطلوبی در مورد کسب و کار یا محصول شما در جریان است، می توانید از طریق وبلاگ خود با توضیحاتی در ارتباط باشید. می توانید موقعیتی را توضیح دهید یا اینکه چرا یک اقدام خاص را در پیش گرفته اید. نگرانی‌ها را مستقیماً برطرف کنید، اشتباهات را صادقانه بپذیرید و در صورت نیاز به اقدام اصلاحی، به خوانندگان اجازه دهید برنامه‌های شما را در جریان بگذارند.

6. خود را به عنوان مرجع در حوزه تخصصی خود تثبیت کنید

می توانید این کار را با رسیدگی به نگرانی های کاربران یا ارائه مشاوره به آنها انجام دهید. از آن‌ها بخواهید که سوالاتشان را بنویسند یا آنها را به منابع جایگزین مناسبی که برایشان مناسب است هدایت کنند. به محل مراجعه آنها برای مشاوره در زمینه صنعت یا تجارت خود تبدیل شوید.

وبلاگ کاترپیلار به عنوان یک انجمن برای تبادل نظر توسط کاربران کاترپیلار دو برابر می شود. محصولات این پشتیبانی عالی جامعه را در فضای B2B ارائه می دهد. در وبلاگ یک شرکت B2B، برجسته کردن موفقیت مشتریان با محصول خود نیز منطقی است.

da86daafd988d986d987 d988d8a8d984d8a7daaf d8b4d8b1daa9d8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d985d8a7 daa9d8a7d8b1d8a2d985 6699c385a6d3f

یک شرکت فناوری که از وبلاگ خود به بهترین شکل برای نشان دادن تخصص خود در زمینه تخصصی استفاده می کند Rackspace. یک مشتری بالقوه بسیار تحت تأثیر محتوای وبلاگ قرار می گیرد.

7. این مکان عالی برای به نمایش گذاشتن کارکنان کلیدی و سایر سهامداران است

چهره انسانی سازمان، افرادی را که در شرکت شما انجام می دهند، آشکار کنید. همچنین این یک راه خوب برای نشان دادن به افراد خود است که برای آنها ارزش قائل هستید.

وبلاگ Walmart همه مواد مهم یک وب سایت خرید بسیار محبوب را در خود دارد. در عین حال، این داستان‌های مورد علاقه‌ی انسان‌ها است که به برجسته شدن آن کمک می‌کند. شما احساس می کنید که این افراد واقعی هستند که مستقیماً با شما صحبت می کنند و این تفاوت را ایجاد می کند.

Walmart Newsroom

وبلاگ شرکتی راهی عالی برای ارتباط با کارمندان بالقوه آینده است. هنگامی که جویندگان کار بتوانند به وضوح مزایای بالقوه کار در یک شرکت را ببینند، جذب استعدادهای درجه یک آسان تر می شود. Rackspace را در زیر بررسی کنید.

da86daafd988d986d987 d988d8a8d984d8a7daaf d8b4d8b1daa9d8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d985d8a7 daa9d8a7d8b1d8a2d985 6699c388e1f6c

8. برنامه های آینده

را به اشتراک بگذارید

درباره صنعت به طور کلی و شرکت به طور خاص. این که آیا محصول یا فناوری را متوقف می کنید یا معرفی می کنید، روندهای آینده در صنعت، نگرانی های اخلاقی، تأثیرات زیست محیطی – در اینجا به همه اطلاع دهید.

گزارش‌های جنرال الکتریک مثال خوبی است – پیشرفت‌های تکنولوژیکی این شرکت عبارتند از در اینجا به نمایش گذاشته شده است، اما تاثیری که این روی مردم عادی خواهد گذاشت نیز توضیح داده شده است. عنصر انسانی در کانون توجه قرار دارد.

Big Name Brands That Use WordPress: GE Reports

9. در سفر توسعه محصول جدید خوانندگان را همراه خود ببرید

اگر قرار است محصول به بازار عرضه شود، آگاه کردن خوانندگان از آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد و راه‌اندازی محصول راهی مؤثر برای علاقه‌مند نگه داشتن مشتریان بالقوه است.

وبلاگ YouTube یک مسیر درونی از تفکر درون شرکت به شما ارائه می دهد.

da86daafd988d986d987 d988d8a8d984d8a7daaf d8b4d8b1daa9d8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d985d8a7 daa9d8a7d8b1d8a2d985 6699c38ce1c42

10. نظرسنجی ها و بررسی ها

از خوانندگان دعوت کنید تا در یک نظرسنجی شرکت کنند یا هر محصول یا خدماتی را بررسی کنند یا پیشنهادات خود را در آن بنویسند. این یک راه عالی برای جمع آوری بازخورد است. می تواند به محصول شما علاقه ایجاد کند و به بهبود محصول و مطابقت آن با انتظارات کمک کند.

وبلاگ Playstation یک انجمن فعال دارد که سطح علاقه را بالا نگه می‌دارد.

da86daafd988d986d987 d988d8a8d984d8a7daaf d8b4d8b1daa9d8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d985d8a7 daa9d8a7d8b1d8a2d985 6699c38eabf78

11. تجارب شخصی را که سایر خوانندگان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند

بیان کنید

توصیه‌های واقعی از خوانندگان یا کاربران می‌تواند مفید باشد. در وبلاگ تعاملی داشته باشید – برای مثال، اگر غذا تجارت شماست، از خوانندگان بخواهید که با دستور العمل ها بنویسند و اعلام کنند که مانعی برای دستور غذای برنده شده است. نکاتی مانند نحوه بسته بندی یک جعبه ناهار یا تازه نگه داشتن غذا برای مدت طولانی در یخچال را به اشتراک بگذارید. خوانندگان را به هر طریق ممکن درگیر کنید.

بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت ها و وبلاگ های شرکتی

اکنون که تمام نکات مورد نیاز خود را برای به جریان انداختن محتوای وبلاگ شرکتی خود دارید، چرا از یک موضوع شگفت انگیز وردپرس نیز استفاده نکنید؟ به معنای واقعی کلمه هزاران قالب وردپرس عالی به سبک شرکتی و تجاری برای انتخاب وجود دارد، اما در اینجا تعدادی از موارد دلخواه ما وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید.

تم کلی قالب وردپرس چند منظوره بکشید و رها کنید

Total WordPress Theme

اگر می خواهید یک وب سایت تجاری بسیار عالی بسازید، نمی توانید با تمام قالب وردپرس. این موضوع شامل یک وبلاگ زیبا با فرمت‌های پست، گزینه‌های سبک ساده برای سفارشی کردن پوسته‌های پست و ورودی و هزاران ویژگی سفارشی‌کننده برای رنگ‌ها، فونت‌ها و موارد دیگر است. اما این همه چیز نیست – Total دارای نسخه توسعه یافته صفحه ساز محبوب ویژوال کامپوزر است تا بتوانید صدها عنصر صفحه را با اشاره، کلیک و کشیدن و رها کردن برای ایجاد صفحه اصلی کامل خود، درباره صفحه، کارکنان، نمونه کارها و موارد دیگر ایجاد کنید. حتی هزاران قالب وب سایت از پیش ساخته عالی وجود دارد که می توانید به سرعت با وارد کننده نسخه ی نمایشی نصب کنید تا بتوانید وب سایت خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. چه چیزی را نباید دوست داشت؟

قالب وردپرس تجاری رایگان شرکتی

Corporate Free WordPress Theme

شرکت رایگان است (مانند $0 ) قالب وردپرس درست در اینجا در WPExplorer ایجاد شده است. موضوع حرفه ای رایگان شامل انواع پست سفارشی برای نمونه کارها و کارکنان شما به اضافه یک صفحه اصلی عالی (کامل با نوار لغزنده برجسته، خدمات صفحه اصلی و پست های اخیر نمونه کارها) و وبلاگ کامل است. شرکتی یک راه عالی برای ایجاد سایت کسب و کار شما بدون نیاز به سرمایه گذاری زمان یا پول زیاد است، زیرا ویژگی های آسان و انواع پست به این معنی است که می توانید محتوای خود را وارد کنید و کار را تمام کنید.

تم رایگان وبلاگ شرکتی وردپرس

Powered Free WordPress Theme

Powered تم رایگان عالی است اگر شما فقط می خواهم یک وبلاگ شرکتی بسازم. اگر قبلاً یک وب‌سایت تجاری راه‌اندازی کرده‌اید، یا اگر فکر می‌کنید کسب و کار شما به بهترین وجه از طریق محتوا (تبلیغات، نظرات، اخبار و غیره) تبلیغ می‌شود، این گزینه عالی است. Powered یک وبلاگ حرفه‌ای است که با گزینه‌هایی برای طرح‌بندی، لوگوی سفارشی، فونت‌های Google، رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر ساخته شده است. نسخه ی نمایشی را بررسی کنید تا عملکرد آن را ببینید!

در نتیجه

در دنیایی که جستجو برای هر چیزی در اینترنت شروع می‌شود، یک شرکت نمی‌تواند تمام کانال‌ها را برای دسترسی به عموم کاوش نکند. به مشتریان، برند و تمرکز خود نگاهی دقیق بیندازید، درک کنید که می خواهید برای آنها چه معنایی داشته باشید و برای آنها بنویسید. با تلاش برای پاسخ دادن به سوالاتی که هر شخصی ممکن است قبل از اینکه حتی بخواهد با شما ارتباط برقرار کند، از کوچک شروع کنید. وبلاگ نویسی را بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. و برای راهنمایی های بیشتر در مورد وبلاگ نویسی به طور کلی، می توانید به این پست.

وبلاگ مکانی است که باید سعی کنید در سطح شخصی با خواننده ارتباط برقرار کنید. اینجا جایی نیست که بتوانیم تمام دستاوردهای شرکت را فهرست کنیم. مطمئناً، فهرست کردن آن‌ها مهم است، اما آن را به یک صفحه داخلی ببرید که خوانندگان گزینه کلیک و مشاهده آن را داشته باشند. از صفحه نمایشی با تبلیغات محصول و نشان‌واره‌های شرکتی که در سرتاسر وبلاگ نمایش داده می‌شود، اجتناب کنید.

وبلاگ جایی برای سفت و رسمی بودن نیست، آن را به وب سایت شرکت بسپارید. در عوض، به سبک مکالمه نوشتاری تغییر دهید و اجازه دهید تصاویر صحبت کنند. افراد واقعی را درگیر کنید تا حس واقعی را به وبلاگ منتقل کنید. فروشندگان، مشتریان، تامین کنندگان، کارمندان، کارکنان مدیریتی – یک وبلاگ شرکتی مکانی است که به همه آنها اجازه می‌دهید برای برند صحبت کنند.

امیدواریم برخی از این نکات و تم ها را امتحان کنید. در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید چه چیزی برای شما مفید است یا اگر سؤالی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا